W Nieborowie było super...

/ 2 komentarzy / 9 zdjęć
Zdjęcia i foto: W Nieborowie było super... Edukacja sochaczew

Uczniowie klas V i VI wraz z wychowawczyniami w dniach 25-29 maja 2015 uczestniczyli w "Zielonej Szkole" w Nieborowie. Właścicielka "Stacji Nieborów"oraz restauracji "Posterunek 77", pani Lidia, powitała nas bardzo serdecznie, przekazała klucze do domków noclegowych i niezbędne informacje o korzystaniu z urządzeń.
Pyszne śniadania, obiady i kolacje zjadaliśmy z apetytem w restauracji "Posterunek 77" urządzonej w stylu PRL-owskim.
W świeżo wyremontowanych domkach mieszkało nam się bardzo wygodnie, a niezbyt dobrą pogodę rekompensowała nam zieleń, piękne sosny, śpiew ptaków, wspaniałe otoczenie i możliwość korzystania z sąsiadujących z ośrodkiem boisk do kosza i piłki nożnej z super murawą. Mogliśmy grać w nogę w każdej wolnej chwili, nawet deszcz nie był przeszkodą. Wcześniej musieliśmy się zapoznać z regulaminem korzystania z takich boisk wykonanych przy pomocy funduszy unijnych i przestrzegać go.
Nasze wychowawczynie planując wycieczkę zadbały o różne atrakcje:

• zwiedziliśmy pałac i park w Nieborowie z audioprzewodnikiem;
  • odwiedziliśmy Gminny Ośrodek Kultury, w którym z pomocą pań instruktorek nauczyliśmy się robić kwiaty z bibuły i każdy wykonał bukiet dla mamy;
  • byliśmy z wizytą w stadninie "W kowala" - tu karmiliśmy jabłkami konie, czyściliśmy sierść, każdy zaliczył przejażdżkę konno, korzystaliśmy z placu zabaw, pojechaliśmy do Puszczy Bolimowskiej wozem drabiniastym, na koniec piekliśmy kiełbaski;
  • w ramach zajęć "zielonej szkoły" spacerowaliśmy po lesie poznając gatunki drzew i roślin; wysłuchaliśmy prelekcji i wzięliśmy udział w dyskusji na temat "Uzależnieniom mówimy stop"; rywalizowaliśmy w konkursie piosenki, w ramach zajęć plastycznych przenosiliśmy na karton nasze wizje Pałacu w Nieborowie; był też "Dzień sportu", wieczorne podchody (niezapomniane przeżycie), dyskoteka, ognisko z nauką piosenki harcerskiej.

Ostatniego dnia zwiedziliśmy znajdujące się na miejscu Muzeum Motoryzacji, całe pięć dni czekaliśmy z ciekawością jakie to eksponaty ujrzymy. i warto było czekać, gdyż właściciel specjalnie dla nas uruchomił świeżo po remoncie   starą skodę - kabriolet i mogliśmy odbyć przejażdżkę takim zabytkowym pojazdem, poczuć wiatr we włosach i urok jazdy autem z dawnych lat. Zresztą zabytkowych pojazdów było sporo na terenie ośrodka - dawna nyska MO, karetka pogotowia, wojskowe pojazdy terenowe, a nawet samolot.

Po tylu przeżyciach i wrażeniach "Zieloną Szkołę" w Nieborowie zapamiętamy na zawsze. Było super - polecamy !!!!!!!!!!

Oceń
(0 głosów)

Opinie i komentarze użytkowników (2)

belmondo1956belmondo1956
UUUUU! Ale było zielono! Zabrakło czasu na wpisanie tekstu. Musiało być ostro. (2015-06-09 10:46)
Kamil78Kamil78
Może CTRL+C i CTRL+V nie zadziałało :)))) (2015-06-09 12:27)