Pracownik Helpdesk (IT) Grupa Zibi S.A. Biuro Soch

Pracownik Helpdesk (IT) Grupa Zibi S.A. Biuro Sochaczew

Specjalizujemy się w imporcie i dystrybucji zegarków, produktów elektronicznych, instrumentów muzycznych oraz artykułów piśmienniczych.
Od początku działalności koncentrujemy się na tworzeniu precyzyjnych rozwiązań, stale poszerzając swoją ofertę produktową tak, by spełnić oczekiwania najbardziej wymagających klientów.

Jeśli informatyka to Twoja pasja i bardzo cenisz sobie rozwój.
Zapraszamy Cię do współpracy!

Do Twoich zadań będzie należało:
- diagnozowanie i rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników w ramach pierwszej linii wsparcia
- bezpośrednie wsparcie użytkowników firmy w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, telefony, peryferia)
- instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów
- naprawa, modernizacja sprzętu, zarządzanie środkami trwałymi IT (Inwentaryzacja sprzętu)
- wsparcie wprowadzania zmian i rozbudowy infrastruktury IT
- opieka nad sprzętem komputerowym i peryferiami
- opieka nad monitoringiem wizyjnym
- czynny udział we wdrożeniach i nowych projektach informatycznych
- utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT
- współpraca z zewnętrznymi zespołami (w ramach grupy) ,
- współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.
- udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie użytkowników o postępach prac
- instalacja i konfigurowanie oprogramowania
- monitorowanie systemów IT zgodnie z obowiązującymi procedurami
- udział w projektach IT
- prowadzenie bieżącej dokumentacji w zakresie powierzonych obowiązków, dokumentacja, analiza procesów biznesowych, tworzenie procedur, standardów , instrukcji

Od Ciebie oczekujemy:
- wykształcenie o profilu IT lub pokrewnym.
- logicznej analizy problemów z obszaru IT i sprawnego ich rozwiązywania
- znajomości aplikacji i systemów firmy Microsoft (Windows 7/8/10), pakiet MS Office
- znajomości budowy komputera
- dobrej organizacji czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętności pracy w zespole
- znajomości rozwiązań pakietu Google (Gmail, Dysk Google)
- znajomości sprzętu komputerowego i bieżących rozwiązań dostępnych na rynku
- znajomości podstawowych zagadnień sieciowych
- preferowane doświadczenie w pracy we wsparciu klienta (Service Desk, Helpdesk, naprawy i konfiguracja komputerów, laptopów)
- znajomość języka angielskiego (na poziomie czytania specyfikacji technicznej).
- dyspozycyjność, kreatywność i chęć pomocy użytkownikom
- dodatkowym atutem będzie znajomość Windows Serwer oraz SharePoint
- komunikatywności z nastawieniem na obsługę klienta

Mile widziane:
- znajomość środowiska Active Directory.
- doświadczenie w pracy z bazami MSSQL, MySQL lub PostgreSQL oraz znajomość SQL.
- podstawowa znajomość systemu Linux
- prawo jazdy kategoria B

Benefity na które możesz liczyć:
- stabilne zatrudnienie, na umowę o pracę i pełen etat,
- pracę w zgranym, młodym zespole i przyjazną atmosferę w pracy,
- dużą samodzielność w podejmowaniu decyzji,
- niezbędne narzędzia do pracy (laptop, smartfon),
- opiekę medyczną LUX MED - w pełni refundowaną!
- dofinansowanie do Multisport i ubezpieczenia grupowego PZU - również dla Twoich bliskich.
- atrakcyjne zniżki na cały nasz asortyment oraz innych firm współpracujących z nami!

Jeśli nie spełniasz wszystkich wymagań ale chcesz się rozwijać- odezwij się do nas i przekonaj, że właśnie z Tobą powinniśmy podjąć współpracę.

5 WHY:
1. Ciągle się doskonalimy- wiemy jak rozwój kompetencji i Twoich mocnych stron jest istotny, zapewnimy Ci to!
2. Pracujemy zespołowo- doceniamy inicjatywę i kreatywność, dołożymy wszelkich starań żebyś w pełni zrozumiał/a zakres swoich obowiązków oraz specyfikę pracy w naszej firmie- będziesz pracował z najlepszymi,
3. Stawiamy na wiarygodność i dobrą komunikację- jesteśmy konkretni, opieramy się na faktach, analiza SMART nie jest nam obca
4. Tworzymy dobrą atmosferę w pracy- lubimy ze sobą pracować, dołączysz do nas?
5. Mówimy otwarcie o problemach i rozwiązujemy je- Nie szukamy winnych ale pracujemy nad wspólnym rozwiązaniem. Każdy problem traktujemy nie jak porażkę, a kolejne wyzwanie.
kategoria
PRACA
IT - INFORMATYK

rodzaj
IT - INFORMATYK OFERUJĘ
zamieszczono
2019-12-04
ogłoszenie nr
245701
wygasa
2020-01-04
Kontakt:
Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV i wypełnienie formularza pod linkiem: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Pracownik-Wsparcia-Technicznego-lo4zzITlo41z/5263-3279-25-355-2872.html

Lokalizacja:

Ilość osób zainteresowanych tym ogłoszeniem: 398

Dodaj nowe zgłoś naruszenie

Redakcja e-Sochaczew.pl nie ingeruje w treści publikowanych ogłoszeń!